Friday 15 June 2012

si dia...

hampir2 putus asa atau dh putus asa???

terlalu byk halangan aku rasakan. dlm diam aku cuba kumpul dan link kan setiap satu citer ke citer yg lain. now aku fhm sket2 dan mengerti.

sahabat,

terlalu ramai yg mengharapkan kau hadir disisi mereka. aku x nafikan mungkin layanan ko buat mereka x blh lupa/tinggalkan ko. mcm ko layan aku, ko nak wat yg terbaik tuk aku smpi aku x prnh rs susah @ tak gembira bila je ko ada disisi aku.

si A, gadis ni lah yg berjaya curi hati ko. percaya kat aku. walaupun ko dan dia dah putus, tp dia masih harapkan ko kembali pd dia. aku dh baca tweeter dia, fb sumer segala hal yg dia update berkaitan ngn ko. aku rs mcm x smpi hati nk tgk dia terluka lg. baru2 ni ko citer dia sedih yg amat,tp bila ko tny sebab ape sedih, dia x nak jwb. hati aku kuat mengatakan ianya ada kena mengena dgn aku. mungkin dia perasan gmbr aku ada kat wall ko. gmbr ms kita g negeri sembilan. aku rs bersalah sgt.

si B, gadis ni sgt istimewa pd ko. nama dia sentiasa meniti kat bibir ko. kdg2 terbit rasa cemburu. tapi cam biasa rs tu mati camtu je. ko pun x perasan aku rs. bila ko kate dia nak peluk islam, hati aku kuat mengatakan dia ikhlas dan seterusnya mengharapkan ko lebih dr seorg kwn. ko pun ade citer kat aku dia adalah satu2nya kwn pompuan yg sanggup dan boleh jaga mak ko nnt. maknaya memg ko pun mengharapkan benda yg samala. ko pun kwn ngn dia lamakan. aku x blh nak kate tidak. itu hak ko. dia satu2nya kawan yg ko plg selesa. kdg bila ko ckp cmtu aku rs ape aku ni tak cukup baik ke buat ko. apa lebihnya dia, ape kurangnya aku kat mata ko. hmmmm..

si C, gadis ni aku x kenal. tp melalui ape yg ko citer. aku rs ko pun silap jgk. layanan ko dkt dia wat dia rs yg ko betul2 ikhlas nakkan dia. tp gadis ni silap, kesalahan yg dia buat tu btl2 tak boleh diterima mana2 lelaki. aku yg dgr pun geram. memalukan kaum pompuan. tp bnd dah jadikan. akhirnya hbgn korg renggang. tp dia msh tetap tunggu ko. buktinya aku tgk pd akaun fb dia, terlalu byk gmbar kenangan korg berdua.

Jadi, 3 org gadis ni telah membuktikan yg aku takkan wujud dlm hati ko selamnya. aku hanya kawan sahaja. sbb tu bila je aku fikir2, lebih baik aku undur diri. aku tak nak ko terluka, dan yg plg penting aku tak nak aku  sendiri kecewa. terima kasih atas rasa yg Allah berikan padaku untuk mencintai ko walaupun dalam diam. sgt indah kenangan kita. terlalu byk. aku x pnh menyesal mengenali ko. tapi andainya diberi pilihan, aku memilih untuk tidak ko kenal ko ngn lebih rapat sbb aku x nak ada rasa mcm situasi sskrg nie.

Aku doakan ko bahagia dengan sape je pilihan ko. dan ko juga kena terima sekiranya ada lelaki lain yg hadir dlm hidupku. ya, selama kita kenal mungkin aku single tak de sape2. tp manalah tau akan dtg kan. apepun ko tetap kawan terbaik dalam hidupku.

Dah ngantuk, selamat mlm hati. 

No comments:

Post a Comment