Wednesday 13 June 2012

naik hangin huh!

arini kat ops mcm hell. mendidih je darah dr pg smpi ke ptg. ade je x kena. pg2 dah kena shoot ngn bos. apsal performance aku tak leh up to the marked mcm selalu. pelik. ade yg tak kena ni. mungkin jiwa aku bkn kat HR. aku blh carry out certain duty the rest aku hanya leh wat yg terbaik. ape2lah ain. sampai masa aku akan move jgk. kalo x ke dept shipping, aku sendiri akan cr keja lain.

Yg paling worst bila aku wat keja org len. aku tolong watkan tp org lain x nak cooperate. what the hell have collegue like this??? gaji besar tp ape pun tarak. pastu ckp aku yg tak paham. mcm mane nak paham asal aku call je lum bukak sore ko dah menjerit2. tak suka org call ke ape. ko sorg bz lah, aku ni duk sini goyang kaki. bodoh la pompuan ni silap org la. ko lame tp jgn ko pijak org baru mcm aku. aku x mintak ko suap aku ape2, tp be gentle la ms wat keja. dh terang2 dokumen tu ada kat ko. ko leh shoot aku balik. cuba ko call aku pastu aku ckp, i busy, jgn cr lagi. tak ke pedih dengar tu.

ada lg org cmni kat dunia aiseymen~

No comments:

Post a Comment